Miele Compact C1 EcoLine SCAG0 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Compact C1 EcoLine SCAG0 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jpcm 11-11-2017

miele stofzzuiger C1

maakt meer geluid als verwacht maar zuigt als de beste. ik kan hem iedereen aanbevelen, is niet de duurste maar doet wat hij moet doen

Michelle Blansjaar 28-08-2017

prima stofzuiger, huisdierproof

Deze stoere en handige stofzuiger houdt zichzelf staande in een huishouden met 2 katten, een langharige bordercollie en een baby! (En echtgenoten die zonder voeten te vegen gewoon het huis doorstampen met hun werkschoenen!) Beste stofzuiger tot nu toe!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig op te bergen
  • Leuke kleur
  • Kan veel rommel in

Minpunten

• Niet heel stil

Frank 05-07-2017

Een goede koop

Stofzuiger heeft goede zuigkracht en is goed wendbaar. Nadeel is wel dat er geen opbergruimte is voor de hulpstukken. De beugel aan de slang is erg onhandig. Voor een harde vloer heb ik ook een andere borstel gekocht. Die is een stuk prettiger in gebruik dan de originele.
Dit was mijn tweede Miele. Vorige heeft het ca 10 jaar gedaan, een Miele S5000.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• geen opberruimte voor accesoirs

Ragini 21-06-2017

Goede stofzuiger

Ik ben tevreden met de stofzuiger. Het werkt zeer goed. Zowel op kleed als op houten vloer. Aan te bevelen dus. Duurzaamheid is nog moeilijk te zeggen, heb het nog niet zo lang.

Pluspunten

• Werkt gewoon goed